2009年11月26日 星期四

糗事一則

早幾天心血來潮,想煮糖水吃,糖水一直是最能讓我在煮食方面吐氣揚眉的項目,不過,歷史可能從此改寫。


我:我覺得今次D糖水唔好味,怪怪地!!!!
K:你尋日係咪加左樣「長方形野」入去煮?!?!?!
我:無丫
K:唔係wor(步入廚房找證據,我發覺此人只會在這種時候最積極),拿,真係有一塊「長方形野」丫!!!!
我:(開始心有鬼)咩丫真係無wor
K:你入黎睇下啦


不入尤自可,當我親眼看見他「不」出來的那一小塊長方形東西後,接下來是二人瘋狂爆笑,因為.....我..........竟然..........錯誤地..............加了一塊螺片頭去煮!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!忘了說,我煮的是綠豆沙,現命名為「鮮味螺片頭綠豆沙」XDDDDD


我家上下已經知道本人的偉績了,除了大量取笑,還給我意見說下次可以嘗試加點干瑤柱/鮑片/花膠,才夠鮮味!!!!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails